A belépéshez adja meg e-mail címét és jelszavát:
Tisztelt Fogyasztók!
Az aktuális hónapban megképzett számlák száma és összege már látható folyószámlájukon. A számlák megtekintésére azonban csak folyó hó 20.-a után van lehetőség.
Kérjük szíves megértésüket.
DPMV ZRT Ügyfélszolgálat
Tájékoztatjuk a Tisztelt Felhasználókat,
hogy társaságunk 2021. november 15. napjától az alábbi településeken működtet ügyfélszolgálatot, melyek címét és ügyfélfogadási idejét az alábbi felsorolás tartalmazza.
Az egyes irodák a központi +36 29/340-010 telefonszám hívását követően jelentkező telefonközponton át érhetőek el. A pénztári nyitvatartás rendje megegyezik az ügyfélszolgálat nyitvatartási rendjével. Készpénzfizetési lehetőség kizárólag a vecsési állandó ügyfélszolgálati irodában biztosított.
Ügyfélszolgálatok címei:
Állandó ügyfélszolgálati iroda: Vecsés, Kossuth Lajos u. 38-40.
Ügyfélpontok:
Taksony, Rákóczi u. 2/b.
Kerepes, Szabadság út 100.
Gyál, Kőrösi út. 190.
Ügyfélfogadás rendje:
Ügyfélszolgálat: | hétfő | kedd | szerda | csütörtök | péntek |
Vecsés | 8-14 | 8-14 | 8-20 | 8-14 | 7-13 |
Ügyfélpontok: | |||||
Taksony | 12-16 | - | 8-18 | - | - |
Kerepes | 12-16 | - | 8-18 | - | - |
Gyál | 10-18 | - | - | - | - |
Előrefizetős vízmérők feltöltését Ócsa, Bajcsy-Zsilinszky u. 2. szám alatti címen kizárólag telefonon előre egyeztetett időpontban látjuk el. Kérjük, munkaidőben szíveskedjenek időpontot foglalni a +36 29/340-010 (562 melléken) illetve a +36 20/520-8871 telefonszámokon. Az ócsai lehetőségen kívül, az előrefizetős vízmérők töltése nyitvatartási időben a vecsési, gyáli és a taksonyi ügyfélszolgálaton is biztosított.
Tisztelt Felhasználóink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket , hogy 2021. október 11-én (hétfőn) 00:45 és 02:15 között tervezett rendszer-fejlesztési munkálatok miatt a SimplePay online fizetési rendszerének internetes kártyaelfogadási szolgáltatása szünetelni fog. Az esetleges kellemetlenségért szíves elnézésüket kérjük, türelmüket és megértésüket előre is köszönjük.
Tisztelettel
DPMV Zrt.
2021. október 07.
Tisztelt Felhasználóink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021.10.05-én 8:00 – 13:00 között az SimplePay online fizetési rendszerben lassulás volt tapasztalható. A SimplePay rendszer üzemeltetőjének közleménye szerint a tranzakciók státuszát később tudják visszaigazolni.
Megértésüket és türelmüket köszönjük.
DPMV Zrt.
Tájékoztatjuk Tisztelt Felhasználóinkat, hogy 2021. június 17-én (csütörtök) online ügyfélszolgálatunk rendszer frissítése miatt előreláthatólag 8.00 és 13.00 óra között időszakos leállás, illetve fennakadás léphet fel.
Megértésüket köszönjük.
DPMV Zrt.
Tisztelt Felhasználóink!
Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2021. április 09-13. között az OTP által üzemeltetett SimplePay Szolgáltatásban váratlan hiba lépett fel. A sikeres fizetésről szóló értesítés ellenére a vevők a SimplePay fizetés során használt bankkártyáján nem került terhelésre a tranzakciós végösszeg. A későbbi reklamációk elkerülése érdekében kérjük, szíveskedjenek bankszámlájukat, valamint a következő havi számlájukon feltüntetett nyilvántartás szerinti folyószámla-egyenleget ellenőrizni.
Az OTP SimplePay felületén a hiba időközben javításra került.
Megértésüket köszönjük.
DPMV Zrt.
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy 2020. szeptember 03-án online ügyfélszolgálatunk rendszerfrissítés miatt előreláthatólag 7.00 - 13.00 óra között nem lesz elérhető.
Megértésüket köszönjük.
DPMV Zrt.
Tisztelt Felhasználónk!
2020. július 29 napjától a bankszámlára érkező befizetések átvezetése e-ügyfél rendszerünkbe technikai okokból késedelmesen kerülnek rögzítésre. A szükséges intézkedéseket megtettük. Amennyiben számláját időközben rendezte, úgy kérjük automatikus értesítőnket tekintse tárgytalannak.
Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük.
Tisztelettel
Dél-Pest Megyei Víziközmű Szolgáltató Zrt.
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020 január 1-én elindult ügyfélelégedetség felmérési programunk.
Kérjük ügyintézés után kattintson az alábbi linkre.
Tisztelettel:
Dél-Pest Megyei Víziközmű Szolgáltató Zrt.
Tisztelt Fogyasztók!
Az aktuális hónapban megképzett számlák száma és összege már látható folyószámlájukon. A számlák megtekintésére azonban csak folyó hó 20.-a után van lehetőség.
Kérjük szíves megértésüket.
DPMV ZRT Ügyfélszolgálat
Tisztelt Fogyasztóink!
Örömmel értesítjük önöket, hogy 2017 augusztusától elindítottuk online ügyfélszolgálatunkat!
Mostantól Ön kényelmesen, sorban állás nélkül intézheti az alábbi ügyeit:
Mindössze néhány percet vesz igénybe a regisztráció, amihez szüksége van:
Köszöntjük a DPMV Zrt. online ügyfélszolgálati felületén!
Ügyfélszolgálati felületünkön kényelmesen és gyorsan intézheti ügyeit sorbanállás és várakozás nélkül, akár otthonról is!
Belépéshez és ügyintézéshez kérjük, regisztráljon!
Sikeres regisztráció és belépés után intézheti számlaügyeit, befizetéseket indíthat, lejelentheti vízmérőóra-állását, áttekintheti és kezelheti adatait, valamint egyszerűben kapcsolatba léphet velünk.